4 Nisan 2010 Pazar

Benim Tatlı Niche Ürünlerim


İnternette son günlerde kafayı fena halde taktığım ilginç ve zihni sinir eşyalar satan internet siteleri. İlk başlar da çok masumane başlayan bu alışverişler artık çığrından çıkmış şekilde devam ediyor. Bir siparişi verirken bir hafta sonra alacaklarımı kafamda belirliyorum, siparişlerimin geldiği ilk gün de diğer alacaklarımın siparişini veriyorum. Tabikide o kadar tatlılar ki hiç birini de kullanmaya kıyamıyorum. Aslında beni en çok çeken nedenlerden biride kapıda ödeme kolaylığı. İster internet üzerinden kredi kartıyla, ister kapıda ödeme yapabiliyorsunuz. Ürünler gecikmeden elinizde de oluyorlar.



Sipariş vermek isteyenler için;
www.buldumbuldum.com,
www.enilginc.com,
www.superyaa.com,
www.bunlardanistiyorum.com. Ayrıca müşteri hizmetleride mükemmel çalışıyor. Her türlü sorularınızı ya da siparişle ilgili sorunlarınızı sabırla cevaplayıp, problemlerinizi hızlıca çözüme kavuşturuyorlar. Emin olun bu eğlenceli uygun fiyatlı ürünleri gördüğünüz anda almak için sabırsızlanıcaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder